Ik heb mijn ticket niet in de mail ontvangen, wat nu?
Als je je ticket niet hebt ontvangen kun je een mail sturen naar info@yourticketprovider.nl. Zij zullen het ticket opnieuw opsturen.
Ik heb een ticket voor de verkeerde dag gekocht, kan ik deze nog wisselen?
Zolang er nog tickets beschikbaar zijn is het mogelijk om je ticket om te wisselen. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar info@yourticketprovider.nl.
Ik kan toch niet komen, wat moet ik doen?
Als je onverwachts toch niet kan komen kun je je ticket op ticketswap verkopen, hiermee maak je iemand anders weer blij!
Worden er alcoholvrije dranken geserveerd op het festival?
Er worden verschillende soorten fris geserveerd, daarnaast hebben we ook alcoholvrij bier.
Zijn kinderen welkom op het festivalterrein?
Kinderen tot 13 jaar hebben gratis toegang tot het festivalterrein. Op zondag is er een speciale familiedag met leuke activiteiten voor kinderen.
Zijn honden welkom op het festivalterrein?
In principe zijn honden welkom op het terrein, maar houdt er wel rekening mee dat het erg druk kan worden.
Is het terrein toegankelijk voor invaliden?
Het terrein is toegankelijk voor invaliden. Er is geen speciale invalide wc op het festival, hiervoor kun je naar Hofman.
Kan ik parkeren?
Er zijn gelimiteerde betaalde parkeerplekken aanwezig op het Janskerkhof.
Hoe kom ik er met het ov?
Vanaf Utrecht Centraal is het ongeveer 15 minuten lopen. Er gaan ook bussen vanaf het station, je stapt dan uit op bushalte Janskerkhof.
Is er ook eten op het terrein?
Er zijn verschillende foodtrucks te vinden op het terrein. Hier worden ook vegetarische gerechten verkocht.
Kan je contant betalen?
Het is tijdens het festival niet mogelijk om contant te betalen.
Zijn er kluisjes aanwezig?
Er zijn geen kluisjes op het terrein.